woensdag 10 september 2014

Koffie, Koffie,tijd.....

Zo, het is weer eens tijd voor een berichtje. Ik heb wat tijd voor mezelf en drink dan graag een kopje koffie. Liefst met gezelschap! Ik heb dan ook heerlijk zitten journalen over die koffie... ;-) De pagina is als volgt opgebouwd:
Eerst heb ik een oude boekpagina in stukjes gescheurd. Ditzelfde heb ik gedaan met wat restjes designpapier. Deze stukjes heb ik door elkaar in mijn art journal geplakt met gelmedium. Zie de foto hieronder:

De volgende stap is de boel een kleurtje geven. Om een mooi doorzichtig effect te krijgen heb ik wat aquablauwe verf gemengd met glazing medium van liquitex, zie hieronder het resultaat:



Nu mag het art journal even opzij en ga ik verder met het tekenen van een meidengezicht, dit doe ik op aquarelpapier en inkleuren doe ik met gelato's en neocolor II crayons. Vervolgens heb ik wat koffiekopjes uit gestansd:


Ik heb één oranje en het gele koffiekopje ingesneden en zo de drie koffiekopjes in elkaar geschoven. Vervolgens heb ik de dame uitgeknipt, opgeplakt met gel medium in mijn art journal en de koffiekopjes op haar hoofd geplakt met foamtape. Daarna heb ik met een stempel en bruine archival inkt nog wat afdrukjes op de pagina gezet zodat deze wat meer gaat leven en heb ik met washitape een rand gemaakt om de pagina:


Om de pagina 'af' te maken heb ik een leuke tekst gezocht over koffie en deze eromheen gezet met faber castell pitt pens. Dan is dit het eindresultaat:


Tot de volgende keer!!!!

Groetjes Daan

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Natuurlijk vind ik het leuk als je, behalve lekker leest en kijkt, ook een reactie achterlaat!