woensdag 24 september 2014

Hallo Herfst!

Ik hou er van... Buiten tikt de regen op het raam, ik ben lekker binnen aan het werk. Verwarming aan, muziekje erbij, kaarsje aan. Ik kan er ook op mopperen hoor. Want koud en nat is niet goed voor mij en mijn gewrichten. Maar de gezelligheid die nu weer in huis is vind ik heerlijk. Ik heb het natuurlijk over de herfst. Elk seizoen heeft zijn charmes en zolang ik niet door de regen van alles hoef te doen ben ik best blij met meneertje herfst. De kleuren buiten in het herfstzonnetje, mooi vind ik ze! Dus ik ben aan de slag gegaan met een herfstpagina.
Allereerst heb ik de pagina in de gesso gezet en heb ik dat laten drogen. Vervolgens heb ik wat stukjes oud boek verscheurd en opgeplakt. Toen ben ik aan de slag gegaan met sprayinkten. Ik werk met allerlei soorten sprayinkt, in dit geval heb ik gewerkt met Dylusions, Heidi Swapp en Lindy's stamp gang. Goed drogen met de heattool en vervolgens wat paddenstoelen erop geschilderd met acrylverf:
Daarna heb ik met witte acrylverf stippen gemaakt, met sprayinkt en een mask spinnenwebben gemaakt en met mijn gelato's wat schaduw aangebracht:
Vervolgens heb ik er een spin bij getekend met faber castell pitt pens en de tekst "Hallo Herfst" erbij gezet. Om wat meer structuur aan de pagina te geven heb ik herfstblaadjes gestanst met mijn tim holtz stans en koffiefilters. Deze blaadjes heb ik wederom met sprayinkten bewerkt en verkreukeld voor het drogen, zo krijg je een mooi effect. De heattool erop, blaadjes opplakken en mijn herfstpagina is af!


Bedankt voor het lezen en tot een volgende keer!
Liefs Daantje

1 opmerking:

Natuurlijk vind ik het leuk als je, behalve lekker leest en kijkt, ook een reactie achterlaat!