dinsdag 1 juli 2014

Memories

So, I've completed an entire project with one of my facecinating girls! This week is a week of goodbyes and that means it's quite a hard week for me. My way of expressing is through my art and  the main thought of this project is: Memories and saying goodbye.

I first made this girl by following Andrea's instructions and online class part 1. Then I started with the background. It's build up with distress paint (only two colors!), stamping with distress stains (again only two colors), making butterflies with heavy gesso and shimmerz & silks.

I colored an ATC card with silks and inksprays, then stamped the text on the card and placed it on my artwork.

 
Oké, in het Nederlands: Eindelijk heb ik een compleet project afgemaakt mét één van mijn facecinating meiden. Deze week is een week die in het teken staat van afscheid nemen, wat niet makkelijk voor me is. De beste manier om dit te uiten is voor mij via mijn knutsel/kunst werkjes. Vandaar ook dat dit project gemaakt is met deze week in mijn gedachten.
 
 
Ik ben begonnen met het maken van de dame aan de hand van de instructies van Andrea en de online cursus Facecinating Girls volume 1. Daarna ben ik verder gegaan met de achtergrond. Deze is opgebouwd uit distress paint (twee kleurtjes), stempelen met distress stains (wederom 2 kleurtjes), vlinders gemaakt met heavy gesso en ingekleurd met shimmerz & silks. Vervolgens heb ik een atc kaartje gekleurd met silks en inktsprays en de tekst er op gestempeld.
 
 
Liefs Daan

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Natuurlijk vind ik het leuk als je, behalve lekker leest en kijkt, ook een reactie achterlaat!