vrijdag 19 september 2014

Nieuwe Inspiratie

Hallo allemaal,

Het is echt herfstweer vandaag. Tenminste... tot nu toe. Hopelijk komt het zonnetje toch nog even tevoorschijn... Ik vond het in ieder geval tijd worden voor een berichtje van mijn kant. Ik ben namelijk met een aantal zaken bezig:
1. Mijn cursussen bij Andrea Gomoll, zowel FaceCinatingGirls V.2 als artJOURNEYling en mensen wat een heerlijke cursussen. Lekker kliederen en knoeien en het leukste: ik kan er echt mijn eigen stijl in leggen. Heerlijk!
2. De voorbereidingen voor mijn mini workshop op de hobbymaatjesdag in Wilnis op 25 oktober, leuk joh!!!!
3. Kliederen met mijn PanPastel, dankzij Rosita ben ik er met veel enthousiasme mee bezig...
4. Dat is nog geheim... Eind oktober heb ik denk ik een nieuwtje maar ik mag er nog niks over zeggen.... Dus houdt mijn blog en facebookpagina maar gewoon in de gaten, dan hoor je het vanzelf!

Oftewel: ik zit lekker in een flow. In een wattuh? Nou gewoon, weet je wel, als alles gaat zoals je het wilt, of ongeveer wilt, je lekker in je vel zit en lekker bezig kunt zijn. Dan krijg je zin om aan het werk te gaan, om te gaan kliederen en om gewoon bezig te zijn. Maar ook om nieuwe dingen te doen en maken. Dus houdt de boel maar goed in de gaten, Daantje zit in de creëer modus!!!!

Wat voorbeeldjes van de cursus van Andrea:



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Natuurlijk vind ik het leuk als je, behalve lekker leest en kijkt, ook een reactie achterlaat!