dinsdag 6 mei 2014

Every possibility....

Deze keer heb ik geen lay out of project gemaakt. Nee, ik ben druk aan het prutten en tutten met mijn Faber Castell spulletjes dus deze keer heb ik zelf getekend! Ik heb daarvoor gebruikt: een stevig aquarelpapier (300 gr.), gelato's, pitt pens, brush pens en stempels...

De achtergrond gemaakt met gelato's, goed sprayen met water en kliederen maar... Toen de vlinder getekend, eerst met potlood, daarna met een pitt pen (met brush-tip) de lijnen mooi duidelijk gemaakt. Toen heb ik de vlinder met diverse kleuren gelato's ingekleurd en diepte aangebracht met de big brush pen. Mooie tekst erbij gezet en een leuke klaproos gestempeld. Ook de klaproos heb ik bewerkt met gelato en pitt pen.

Dat was het weer voor vandaag!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Natuurlijk vind ik het leuk als je, behalve lekker leest en kijkt, ook een reactie achterlaat!