zondag 18 mei 2014

Stoere dames

Afgelopen week heb ik eens wat tags gemaakt. Deze tags met stoere meiden zijn uiteindelijk echt leuk geworden en eerlijk waar niet heel moeilijk om te maken! Hoe dan? Ik leg het jullie uit:
Je neemt een tag (ik heb de tags van Joy gebruikt). Dan kies je een mooie stempel voor de achtergrond. Deze stempel beïnkt je met twee kleuren distress stains. Stempel op de tag zetten, de heattool er even op en je achtergrond is gereed. Volgende stap: de meisjes stempelen. De meisjesstempels heb ik beïnkt met versamark en afgestempeld op de tag. Zwart embossingpoeder erop en smelten met de heattool. Wanneer de embossingpoeder droog en afgekoeld is kun je de stempel inkleuren. Ik heb dit gedaan met mijn Faber Castell pitt pens met brush tip. Ik werk nu eenmaal graag met Faber Castell :-) Bij de eerste tag heb ik met een versamark stift wat inkt aangebracht in de hoekjes en hier nog wat embossingpoeder opgedaan van Stampendous.Als je wilt kun je dan nog een leuke tekststempel erbij stempelen zoals ik bij het tweede dametje heb gedaan. En klaar zijn je tags!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Natuurlijk vind ik het leuk als je, behalve lekker leest en kijkt, ook een reactie achterlaat!