zaterdag 24 mei 2014

This makes me happy....

Vandaag niet 1 maar twee kaartjes! De eerder beloofde vlinderkaart en het kaartje dat ik zojuist af heb gemaakt. Allereerst de vlinderkaart:

Met behulp van de shape art mal van Dutch Doobadoo heb ik twee kaarten gemaakt. De achterste kaart van kraftpapier, de voorste kaart van DCP papier. De randjes van het kraft papier heb ik beïnkt met distress inkt en toen even weggelegd. Het DCP papier heb ik bewerkt met PanPastel, daarna met een mask en versamark beïnkt en nogmaals bewerkt met PanPastel. Op het DCP papier heb ik een stempelafdruk gemaakt met de mooie nieuwe Noor! design stempel silhouette butterfly met bruine archival inkt. De vlinder heb ik ingekleurd met wederom PanPastel en toen heb ik deze kaart op de kaart van kraftpapier geplakt. Ik heb wat vlindertjes gestanst en deze bewerkt met spray inkt en ook deze op de kaart bevestigd. Ook heb ik met de versamark marker nog wat randjes gemaakt en bewerkt met embossingpoeder om het af te maken. Het resultaat: een mooie blauwe vlinderkaart!




This makes me happy: creatief bezig zijn makes me happy. Ik word er blij van. Gewoon even lekker niks en een beetje freubelen. Heerlijk. Het volgende kaartje is daar een resultaat van. Wederom heb ik een Dutch Doobadoo shape art mal gebruikt. Deze keer in combinatie met roze (wat echt helemaal niks voor mij is...) cardstock. De achtergrond is gemaakt met een mask en de metallic PanPastels. De stempelafdruk is gezet op dcp papier met versamark en vervolgens bewerkt met zwart embossingpoeder. De stempelafdruk is ingekleurd met faber castell pitt pens en toen op het roze cardstock bevestigd met foamtape. Beetje opleuken met bloemetjes. een tag en een tekststempel en zo was ook deze kaart af!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Natuurlijk vind ik het leuk als je, behalve lekker leest en kijkt, ook een reactie achterlaat!