maandag 31 maart 2014

Twinkling H2O's !

Schreef ik laatst nog over die superleuke gelato's, heb ik nu wéér wat nieuws ontdekt! Namelijk twinkling H2O's. Dit is waterverf in cakevorm die je nat moet sprayen en dan kun je er mee verven. Er zit een klein glittertje in en ze zijn mooi van kleur! Ik ben momenteel van alles aan het uitproberen op mixed media gebied en de twinkling H2O's stonden al een tijdje op mijn "nog proberen" lijstje. Dus toen het gisteren mooi weer was, ik even wat tijd voor mezelf had en wat wilde rommelen heb ik ze maar eens tevoorschijn getoverd. En wat leuk om te doen weer zeg!
Zie hieronder het resultaat van mijn eerste keer Twinkling H2O's, dit was zeker niet de laatste keer!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Natuurlijk vind ik het leuk als je, behalve lekker leest en kijkt, ook een reactie achterlaat!