donderdag 20 februari 2014

Van alles en nog wat!

O,o,o,o......... Het is al wel heel erg lang geleden dat ik wat gepost heb... En dat terwijl ik zoveel leuke dingen aan het doen ben! Ik ben begonnen met Journal 52, elke week een pagina in mijn art journal maken met als enige vaste gegeven een titel/thema. Erg leuk, maar ik ben nu bij week 3 en de rest al bij week 7.... Maar goed dat het bijna vakantie is en ik dus een inhaalslag kan maken....


 
En verder? Verder heb ik een workshop gevolgd bij De Craftorij en een jaarboekbox gemaakt, weer wat mooie kitjes van ScrapDelight mogen ontvangen en zelf lekker zitten kliederen op een canvas. O en tussen de bedrijven door nog een kraamcadeau gemaakt voor vriendinnetjelief (een veel te roze hobbelpaard!) Dus jawel, ik doe van alles, ik moet alleen echt even de tijd vinden om een stukje te schrijven!!!!!
 
Ik ga nu weer verder met kliederen, maar tot snel!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Natuurlijk vind ik het leuk als je, behalve lekker leest en kijkt, ook een reactie achterlaat!