woensdag 21 januari 2015

Book of Life 2015: January

Hi guys! How are you all doing? Hope you all made a good start in 2015! As for me, I joined this really nice facebookgroup called "Book of Life 2015" which is all about documenting 2015. I decided to use this group and it's challenges as a supplement to my project life album. Every month there are a couple of challenges or ideas which you can choose and do a project life page, a scrapbook-layout or even an art journal page about. For this month I chose to do a PL page about our livingroom.
I used only one page of scrapbookpaper and made my own cards to fill the pockets. The page I used is from 'My minds eye, follow your heart'. Have a look in the facebookgroup by clicking on the link, you need to join the group before you can see anything. Here's the link to the facebookgroup: https://www.facebook.com/groups/737686192979149/

Below is my page for January:


Hoi allemaal! Hoe gaat het? Allemaal een goede start gemaakt in 2015? Ik ben lid geworden van een leuke groep op Facebook waar ik jullie wat over wil vertellen. De groep heet "Book of Life 2015" en gaat over het documenteren van 2015. Of je dat nu met Project Life, scrappen of art journalen doet, als het maar leuk is! Ik heb besloten om deze groep en de 'challenges' of ideeën te gebruiken ter aanvulling van mijn Project Life album. Elke maand worden er ideeën geplaatst waarover je een pagina kunt maken. Deze maand heb ik gekozen voor het thema "our livingroom" oftewel "onze woonkamer". Ik heb de pagina simpel gehouden, met maar één vel scrapbookpapier en wat washitape, stickers en journaling. Het papier is van de lijn 'follow your heart' van My Minds Eye. Als je een kijkje wilt nemen in de group, klik dan op deze link: https://www.facebook.com/groups/737686192979149/

Wie weet tot in de groep en anders tot het volgende blog maar weer!

Daantje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Natuurlijk vind ik het leuk als je, behalve lekker leest en kijkt, ook een reactie achterlaat!