zaterdag 19 oktober 2013

Freubelen bij.....

Art Journaling... Dat was echt compleet nieuw voor me. Tot ik een workshop voorbij zag komen bij het Creatief Centrum Heesch, gegeven door Rosita. Ik dacht, dat lijkt me nou leuk en dus heb ik me opgegeven. Heel wat anders dan scrappen en echt mijn ding! Lekker knoeien, kliederen, kledderen en kladderen. Echt gewoon heerlijk. Dus, ik die workshop gevolgd en ja hoor, verkocht! Daar wilde ik wel meer mee doen. Dus googlen, youtube filmpjes kijken en zelf wat uitproberen. Toch wilde ik graag nog iets meer leren en dus heb ik Rosita gevraagd of ik niet nog wat meer kon leren van haar. Zo gezegd, zo gedaan. Een afspraak gemaakt voor afgelopen vrijdag en ik kon aan de slag. Het resultaat: 3 mooie pagina's in mijn art journal én weer wat freubel kennis rijker. Erg leuk! Het resultaat vind je hieronder:






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Natuurlijk vind ik het leuk als je, behalve lekker leest en kijkt, ook een reactie achterlaat!